KOKKUVÕTE / KÄSITLETUD TEEMAD, KARJÄÄRINÄDAL & LONDONI ÕPPEREIS

Eelmises kokkuvõtvas postituses tegin ülevaate sellest, milline näeb välja minu koolinädal. Seekord jaotan informatsiooni natuke teistmoodi. Räägin sellest, mis teemasid me käsitlesime, mida tegime ja kus käisime.

Kohustuslikus korras

  • Stilistika. Tänavastiil (jagasin neid fotosid juba SIIN); jätkusuutlik mood; aksessuaarid, ehted jms
  • Loengud. Erinevate tarbijate isiksused ning mõjuaspektid, kultuurigrupid, brändikogukonnad; tarbijate otsuseid mõjutavad faktorid ning ostuotsuste langetamine; väärtustel põhinevad valikud
  • Seminarid. Tarbijakäitumine – Õpilaste väärtused/elustiil ning sellele suunatud reklaamide analüüs; millennial‘ide (generatsioon Y, vanus hetkel 19-38)(eesi keele sõnavarast ei piisa…) otsuste tegemise analüüs ning tarbijaprofiili loomine; grupis oma väärtuste jagamine 5 erineva teema alla. Stilistika ja loovjuhtimine – Loovjuhi roll ja vajalikud oskused; konteksti ja narratiivi loomine
  • Rühmatunnid. Varasemate õpilastööde analüüs ja hindamine; akadeemiliste artiklite analüüs – Moeinnovaatorite ja mõjutajate olulisus turundajatele; generatsioon X ja Z
  • Digitaalpraktika. Algas sellest nädalast ja jõudsime alustada fototöötlusega Photoshopis
  • Stuudiotunnid. Fotosessiooni tööprotsess ja baastöötlus; meeleolu loomine valguse ja punase taustaga; välisessiooni valgustus
Valguse seadistamine ja baastöötlus
Välivalgustus

Mida muud toimus?

Eelmisel nädalal oli spetsiaalselt loomingulistele erialadele suunatud karjäärinädal, mille jooksul toimus mitu tutvustavat üritust, aga ka üks-ühele konsultatsioonid. Oli juttu karjäärivalmidusest ning tegime testi, et hinnata oma praeguseid oskuseid ja omadusi, mis tööturul vajalikud on. Räägiti ülikooli poolt pakutavatest töövõimalustest ning programmidest. Sai individuaalselt nõuandeid oma CV arendamiseks ning LinkedIn konto loomiseks ja täiendamiseks. Kui kasutad LinkedIn’i, lisa mind SIIN! Ühel päeval toimus ka mitmetunnine sissejuhatus/workshop vabakutselisena töötamiseks.

Käisin detsembris ühel koolivälisel moeüritusel, mis oli sissejuhatus moetööstuses töö leidmiseks. Sama korraldaja poolt oli vahepeal uus üritus, mis oli tema agentuuri The Agency De La Mode avamispidu ja võimalus kontakte luua teiste moevaldkonna inimestega. Õhtu oli väga tore ja meil Dominikaga õnnestus tutvuda ka ühe Itaallasega, kellega kohe ülihea klapp tekkis ja ühiseid teemasid ning nalja ikka jagus.

Kus veel käisime?

Kolmapäeva veetsime Londonis. Külastasime turu- ja kliendiuuringufirmat Mintel. Õpetati meile, kuidas nende veebilehte kasutada ja aruannetest infot üles leida. Tegemist on muidu tasulise teenusega ettevõtetele, kuid meile on ligipääs tagatud ülikooli poolt. Ülikasulik lehekülg meile.

Teine sihtpaik oli Dover Street Market, mis on luksusbrändide edasimüüja. Koht ise näeb välja nagu üks suur nelja-korruseline kunstinäitus. Poe töötajad olid kõik väga väljapaistva stiiliga ja enamik klientuurist olid noored jõukad asiaadid. Kes moemajandusega natuke kursis on, teab et Aasia kliendid moodustavad üle poole globaalsest moemüügist.

Mintel / Dover Street Market

Lisaks külastasime Somerset House‘i, mis on Londoni suurim kunstikeskus (resideerumispaigaks paljudele kunstnikele, artistidele ja disaineritele. Ajapuuduse tõttu külastasime seal ainult ühte näitust, mis eksponeeris kahe praegu moefotograafias laineid lööva fotograafi töid (Hanna Moon, Joyce Ng).

Osa Somerset House‘ist

Dominikaga sõime Londonis pitsat aja arutasime, et ega paremat kursust vist olemas ei olegi kui kõik, mida me siin teeme, on nii lahe!

If you found it educating, inspiring or motivating, you can share it with your friends:

elokumel

Leave a Reply

Your email address will not be published.